Subject: Maksetaotluse perioodil 01.09.2025- 15.09.2025
From: "Merily Allak" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, "Signe Talalaev - JUSTDIGI" <[email-masked]>
Date: Mon, 15 Sep 2025 09:03:18 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Tulenevalt OÜ HUGO ja Justiitsministeeriumi vahel sõlmitud Toetuse 
kasutamise lepingust nr 4-7/38 esitame maksetaotluse perioodil 01.09.2025- 
15.09.2025 osutatud õigusabiteenuse kohta summas  22 292,10 eur
septembri esimeses pooles osutati õigusabiteenust 564 h.

Täpsustan, et august 2025 oli õigusabiteenuse osutamise maksumuse osakaal 
Justiitsministeerium 85% ning kliendid 15%,  septembri esimese poole 
Justiitsministeeriumi osa arvutamiseks aluseks on 85%.

564 x 46,50 x 0,85% =  22 292,10   eur

Leping 4-7/38

    55580

Õigusnõustamisteenus (kliendi osa augustis)

            8337 Augustis tasus tasus JUM  arvetest

85%

Lugupidamisega

-- 

  <https://hugo.legal/imgs/HUGO_legal.png>

Merily AllakBüroojuhataja
(+372) 6880 [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>
 <https://hugo.legal/>
 <https://facebook.com/hugolegalai>
 <https://instagram.com/hugolegalai>

Antud e-kiri on konfidentsiaalne ning kaitstud.